Mam problem s mouse...pomoooc

Roman Bobal Roman.Bobal na horry.cz
Středa Březen 18 07:37:15 CET 1998

-----Original Message-----
From: Ondra Koutek <andilek na sh.cvut.cz>
To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Date: 17. března 1998 18:38
Subject: Re: Mam problem s mouse...pomoooc

> Otazkou je zda pouzivas spravny protokol.
>Vyse zmineny program neznam, takze nemohu slouzit, ale kdyz kompilujes
jadro,
>mas 2 moznosti.
>a) mas seriovou mys, pak je tusim vsechno prednastavene
>b) mas PC BUS mouse, pak musis pri konfiguraci kernelu nastavit ze mas
tuhle
>mys. Je tam na to polozka.
>Dal je dobre vedet jaky protokol mys pouziva a ten potom nastavit.
>
>Taky jsi nenapsal jestli myslis mys pod xwindows a nebo primo na konzoli.
>
>--

> [...]

Co se tyce typu mysi, tak se jedna o Microsoft compatible (serial). Tato mys
fungovala na jinem PC, kde byl linux uplne bez problemu. Mys nefunguje jak v
Xwin, tak v konzole. Kdyz zkousim znovu nailstalovat mys v setapu, tak ji
najde na cua1, ale presto nefunguje. Myslim, ze problem muze byt v tom, ze
se ten port hada s nejakym jinym hardware. Kde najdu, kde je co pripojene a
na jakem IRQ...diky..

Roman Bobal SW Horry, a.s.