par dotazu

Petr Pazour pazour na vas.cz
Středa Březen 18 13:57:26 CET 1998

Zdravim vsechny,

mel bych par zacatecnickych dotazu. Nektere tu uz urcite byly, a tak mne
prosim nemlatte :)

1. Posta v Red Hat 5.0.
narazila jsem tady na problem pri odesilani posty. Neustale tvrdi, ze
uzivatel menuze odesilat postu. Kdyz jsem v adresari /etc/mail upravil
soubor ip_allow  tak, ze jsem tam dal adresu site, zacalo to fungovat.
Jenze jak to udelat, aby to fungovalo odkudkoli?

2. Velmi casty dotaz - vice domen v sendmailu.
Jak prijimat postu pro vice domen v sendmailu uz vim. Jenze se mi
nezamlouva to, ze pak v podstate kazdy uzivatel muze dostavat postu na
kazdou domenu, kterou mam nastavenou. Jde tomuto nejak zamezit? Presne
myslim tak, ze pouze vzdy vybrany uzivatel/e  bude moci prijimat postu v
urcene domene.

Predem diky za odpovedi na me otazky.

Petr.