nastaveni videomodu v XF86

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Březen 18 15:05:44 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Ales Horak wrote:

>                                                    ^^^^^^^^^^
> A ten zjistim jak ?
> (jestli tomu dobre rozumim tak dotclock je pocet pixlu/s - cili
>    X x Y x Vsync  - ale jak zjistim potrebny vert. kmitocet ?? )

 Ja si spustil xvidtune a on ukaze jaky je vertikalni kmitocet. A pokud
potrebuju vetsi, tak zvysim 'DotClock'.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *