RealPlayer :-(

Zdenek Pizl pizl na max.af.czu.cz
Středa Březen 18 15:54:13 CET 1998

--
 Zdravim svou prvni domovskou univerzitu :-))

 k veci, v dokumentaci se pise, ze se ma nastavit promenna prostredi
LD_LIBRARY_PATH

 tak jsem ji v .profile nastavil na
LD_LIBRAY_PATH=/usr/local/rvplayer5.0b3/ a samozrejme vyexportoval ...

 krome toho jsem jeste pridal do /etc/ld.conf cestu do adresare a pustil
ldconf ... a ono stale nic

 :(((

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "