nastaveni videomodu v XF86

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Středa Březen 18 16:08:45 CET 1998

> Date sent:      Wed, 18 Mar 1998 15:03:17 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Vladimir Michl <michlv na risc.upol.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Re: nastaveni videomodu v XF86

>  Ja si spustil xvidtune a on ukaze jaky je vertikalni kmitocet. A pokud
> potrebuju vetsi, tak zvysim 'DotClock'.

Znamena to, ze DotClock muzu libovolne spojite menit ??
Pak ale nerozumim nasledujicimu:
Nakonfiguroval jsem Xserver pomoci xf86config
a po spusteni X -probeonly mi vypsal ze pro mod 1280x1024 vyhodil
odpovidajici "modeline", protoze pro ni nenasel dotclock.
Pritom pro toto rozliseni mam v /etc/XF86Config v prislusne
"modeline" dotclock 110 a moje karta by podle manualu mela umet az
250.

      ?????????

--

                                     Ales Horak