nastaveni videomodu v XF86

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Březen 18 16:47:02 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Ales Horak wrote:

> Ten jsem precetl jako prvni ale nedozvedel jsem se tam,
> co znamenaji parametry HSyncStart, HSyncEnd, VSyncStart, VSyncEnd (to
> jsou ty cisla v "ModeLine")

Ja jsem se tato cisla dozvedel v technickem popisu k monitoru. Take
DotClock je cislo, o kterem rozhoduje prodevsim monitor a karta az na
druhem miste. Tedy omezuje ho. Cim ma byt  monitor schopen vetsiho
rozliseni, tim musi mit vetsi vstupni frekvenci (DotClock).

J. Honsa.