problem s xwindow

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Březen 18 17:23:30 CET 1998

> Muze mi nekdo poradit?
> Nainstaloval jsem RedHat 5.0 z cedecka. Instalace probehla bez problemu,
> gr. karta byla detekovana spravne. Kdyz ale spustim xwindow, je cely obraz
> posunuty doleva a to co se tam nevejde, vycniva vpravo. Taky mys reaguje
> na ovladaci prvky (tlacitka, posuvniky...) ne kdyz se nachazi nad nimi,
> ale jen kdyz je posunuta o patricny kus doprava.
> Diky za radu.

  To posunuti obrazovky do rozumnych mezi lze nastavit programem xvidtune.
Hodnoty, ktere pak ukazuje, kdyz je vse spravne nastaveno je nutno hodit
do /etc/X11/XF86Config misto tech puvodnich hodnot (samozrejme je treba
menit hodnoty tem spravnym rozlisenim a obnovovacim frekvencim). Nebo
pokud mate nainstalovany XF86Setup, tak ten si ten vysledek z xvidtune
zpracuje sam a XF86Config uz zedituje on.
  Co se tyce te mysi, tak mi se stavalo neco podobneho s XFree 3.3.1
(proste ta posl. verze), kdyz jsem spustil X v 8bpp a jako normalni
uzivatel - mys potom byla posunuta o asi 10 pixelu doleva - byla sranda s
ni pracovat ;). Pokud jsem to spustil v 8bpp jako root, bylo vse v
poradku. Mys se zacala "chovat" poradne, kdyz jsem spoustel X v 16bpp a
vice.

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)