Platba clenstvi v CZLUG

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Březen 18 22:14:13 CET 1998

   Datum: streda, 18.brezna 1998 16:15:41 +0100 (MET)
   Odesilatel: Smid Jiri <smidj na sun.felk.cvut.cz>

Prijemny vecer,

   > 	Prave jsem se vratil z posty, kde jsem chtel zaplatit Seminar na
   > Cikhaji a clenske poplatky CZLUG a tam mi rekli, ze krome jmena uctu
   > "CZLUG" a jeho cisla bych mel znat jeste adresu penezniho ustavu, kterou
   > jsem nikde nezjistil. Rikali, ze podle 0800 z cisla uctu je to CS, ale ze
   > bych mel vedet jeste alespon mesto kam se to ma poslat ?BRNO?.

jak jsem dnes na vlastni kuzi (a mailboxu) poznal, je spolecnost,
ktera zarucuje monopolni postovni sluzbu v Ceske republice, plna
byrokratu...

Chtel bych se omluvit vsem, kteri se pokouseli zaplatit slozenkou
podanou na postovnich uradech a nepodarilo se jim to. Na slozence je
nutno vyplnit nasledujici udaje:

Nazev uctu: Ceske sdruzeni uzivatelu operacniho systemu Linux
Cislo uctu: 5071159-628/0800
Nazev a sidlo bank. ustavu: Ceska sporitelna a.s., Sukova 4, Brno

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz