nastaveni videomodu v XF86

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Čtvrtek Březen 19 07:53:33 CET 1998

> Velice doporucuji http://ova.comp.cz/linux/Welcome.html , sekce X-Windows,
> podsekce Xserver XFree86. Je tam spousta informaci.

To je ono :)) diky, to je presne to co jsem hledal.
Ale prece jen mam jeste doplnujici otazku. Uz jsem se sice na to
ptal, ale podle nekterych odpovedi jsem se asi zeptal blbe :)

Hodnotu dotclock muzu spojite menit az do hodnoty kterou karta
zvladne ?
Cili - muzu si v /etc/XF86Config vymyslet a spocitat JAKYKOLIV mod,
ktery zvladne monitor a jehoz hodnota dotclock bude v rozsahu
vidokarty ??
Nebo ma videokarta pouze urcity (maly) pocet diskretnich hodnot
dotclock ??

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library