Synchronizace casu jinak nez skrz NNTP (delsi)

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Březen 19 10:19:56 CET 1998

On 19 Mar 98 at 0:41, Hynek Med wrote:

> konfigurace neni az tak slozita, staci nainstalovat rpm a zmenit v
> /etc/ntp.conf jenom neco jako:
>
> server rab.cesnet.cz
> server ntps1-0.uni-erlangen.de
> server ntps1-1.uni-erlangen.de
> server ntps1-2.uni-erlangen.de

Zaradoval jsem se, ze budu mit vic serveru nez rac.cesnet.cz a
rab.cesnet.cz a tak jsem ti to hned pridal, jenze me to hlasi, ze se jedna
o statum jedna servery. Neni nahodou pravidlo, ze na stratum jedna server
se smi synchronizovat jedine po predchozi dohode s jeho spravcem? Nerad
bych, aby po tehle rade vznikl nekde nejaky problem a nekdo rikal, ze cesi
nedodrzuji pravidla. Nemohl by se nekdo skusenejsi k tomuhle vyjadrit?

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ne zihadla, ale med prinesl vcelam slavu.