Konfigurace Apache

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Březen 19 11:54:10 CET 1998

    Mohli by jste mi prosim nekdo pomoct s konfiguraci modulu Apache.

    Potrebuju rozjet modul PHP3 s podporou MySQL. Nainstaloval jsem si
baliky
php3....deb
php3-mysql.....deb

    Do srm.conf jsem pridal radku
AddType application/x-httpd-php .php3

    Pak jsem kouknul do httpd.conf, kde jsem nasel radku
LoadModule php3_module /usr/lib/apache/1.3/mod_php3.so
    misto ocekavaneho AddModule ... , tak jsem to tak nechal :-)

Pokud pustim PHP stranku pres cgi script
http://192.168.0.1/cgi-bin/php3/pokus.php3
tak vsechno jede OK, pokud ji ale pustim primo jako
http://192.168.0.1/pokus.php3
tak mi zobrazi zdrojak, nebo se mne zepta kam to ma ulozit.

    Pokud to pustim pres cgi script, tak mi ale stejne nejedou funkce z
MySQL. Zahlasito neco jako
Fatal error: Call to unsupported or undefined function mysql_pconnect() in
pokus.php3 on line 4

    Muzete mi prosim nekdo poradit, jak donutit Apache, aby mi php3 stranky
prohanel pres prislysny modul a aby fungovaly funkce pro MySQL.

    Diky

Jan Kurik <kurik na reax.cz>