Zasobnik (a vlakna)

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 19 13:40:05 CET 1998

Hi,

> Chtel jsem se zeptat, jak je to v Linuxu se zasobnikem - je pri startu
> programu nastaven na pevnou velikost, nebo se dynamicky protahuje podle
> potreby? A jak je to v pripade, ze pouziji vlakna? Jsou potom zasobniky
> v jednom adresovem prostoru (nejak poskladane za sebou a asi viditelne
> vsechny ze vsech vlaken) nebo je zasobnikovy segment pro kazde vlakno
> jiny?

   Zasobnik se protahuje podle potreby, v multi-threaded prostredi jsou
pak jednotlive zasobniky za sebou. Segmenty Linux (s vyjimkou emulace
DOSu ci Windoze) nastavuje zcela pevne.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Uncle Ed's Rule of Thumb:  Never use your thumb for a rule."