Shadowing na RedHat 4.2

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Březen 19 15:46:29 CET 1998

On Thu, 19 Mar 1998, Dalibor Toman wrote:

> Zdravim
> mam potize se subj.
> Shadowing se zda po instalaci Redhatu fuckcni, ale pokud zalozim uzivatele a
> passwd zmenim heslo, to se zapise do passwd a ne do shadow. Pokud spustim
> pwconv5, heslo skoci do shadow a nasledne zmeny pomoci programu passwd se
> jiz promitaji pouze do shadow.
> Mam jeden system, kde mi to funguje a druhy kde to taklhle blbne. Nenasel
> jsem rozdily v cfg souborech ani v scriptech ani v programech (passwd, su,
> adduser,...)

Zajimave - tak to nejsem sam. Mne to funguje podobne. Mozna nastaveni
PAMu ? Vysledoval jsem jeste jeden problem :

RH4.2 shadow + MD5 , prenesl jsem do nej uzivatele ze slackware, kteri
meli hesla v shadow. Vse fungovalo - pri zmene hesla se 'protahlo' na MD5,
zalozeni noveho uzivatele a zadani prvniho hesla se zapsalo do shadow
jako MD5 , ale ouha ! Jednou jsem ze setrvacnosti po pridani uzivatele
zadal pwconv5 a zprznilo to passwd i shadow ! Doslo k zamene passwd
stringu mezi shadow a passwd. Takze - pozor na pwconv5 !