Linux a bezpecnost

Tomas Potok potok na afnet.uniag.sk
Čtvrtek Březen 19 21:40:44 CET 1998

Zdravim

aaach...

> Co je spatneho na /tmp ?

Subject jedneho dnesneho mailu na Bugtraq: "Another day, another race"
No comment.
V poslednej dobe sa s "race conditions" (sutazne podmienky ?:) roztrhlo
vrece, vyzera to, akoby vsetci unixovi guruovia nerobili nic ine, len
grepovali zdrojaky na "/tmp". Vyzera to, ze problemy s /tmp ma skoro
kazdy program (napr. vratane Midnight Commander, Lynx, unixovy sort!)
Hlada sa univerzalne riesenie (ako napr. privatne tmp), ale je to stale
len nieco ako Solar Designerov patch na jadro proti spustaniu kodu na
stacku -- nepriame riesenie -- aj tak treba vsetky programy pracne
poopravovat... ;(

--
Tomas Potok, student & Linux admin., Gymnazium Golianova 68, Nitra
potok na afnet.uniag.sk