WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pátek Březen 20 08:02:16 CET 1998

Dobrý den

při čtení těchto zpráv na téma čeština v X11 mě napadlo - Jak řeší podporu
mrtvé klávesy jiné země, které mrtvou klávesu potřebují, nedalo by se
najít nějaké lepší řešení nebo na nějakém "definitivním" řešení
spolupracovat a zlomit autory XFree, aby podpora mrtvé klávesy nezávisela
na aplikaci ?.

Ale možná jsem jen velký optimista .....

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz
0342-441