wu.ftpd-2

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Březen 20 09:29:05 CET 1998

Martin Kafara wrote:
> jakmile jsem spatril dotaz pod jmwnwm wu.ftpd, dostal jsem velkou
> radost. Prave tento problemek nyni resim a at zkoumam, jak zkoumam,
> nemuzu si s nim poradit. Ale abych to upresnil. Mam uzivatele x , jemuz
> chci povolit vstup pres ftp, ale pouze do jeho adresare a adreresaru pod
> nim.
> Pokud se zachovam podle rady s nastavenim /etc/passwd a /etc/ftpaccess,
> tak sice docilim toho, ze mi /etc/passwd nastavi root do definovaneho
> adresare, ale stejne po zadani prikazu cd .. je mozne z nej vystoupit.

Funguje mi to s verzi 2.4 bez problemu, ted jsem to zkusil. Nezapomneli
jste na tu tecku v homedir? Nebo uvest nestastnikovu skupinu v
guestgroup? Shell na to nema vliv.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+