Vytuhnuti systemu (SCSI CD-ROM)

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Pátek Březen 20 09:45:32 CET 1998

On Thu, 19 Mar 1998, Smolik Daniel wrote:

>  Dnes jsem resil uplne stejny problem. Nakonec z toho byl spatny kabel
> :-(((.
>
>                   Dan

Zdravim

Mel jsem taky neco podobnyho. Ale u me to bylo tim, ze mam dlouhej vnitrni
kabel (1m) a a na nem 7 konektoru a 4 zarizeni a externi kabel (0.75m) a
na nem jen jedno zarizeni. Vse bylo korektne zakonceny ( obe strany
pasivne)  a i pri tom to delalo. Pomohlo az cteni HOWTO a podobne s radou
zapnout TERMPWR na vice zarizenich. Radic asi nestacil toto sam napajet.
Mam ted zapnuty jeste napajeni TREMPWR na poslednim vnitrnim zarizeni. Od
ty doby je to OK .... a doufam ze na furt ... :-)))

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...