WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Březen 20 11:14:52 CET 1998

> Proboha - proc porad resite klavesnici - ta uz prece davno chodi. Ja sem
> se za pul roku pouzivani CZ klavesnice nesetkal se sebemensim problemem
> (naopak bych rekl, ze CZ keys chodi lip v linuxu nez ve windows (tam se
> mi obcas bezduvodne prepne na english).

   Bohuzel existuji ruzne verze a distribuce Linuxu a ruzne verze X a ne
kazdy muze upgradovat. Primlouval bych se, aby koordinatori Czech-HOWTO
sbirali i informace o starsich systemech, tech dopisu o problemech
s cestinou je tady porad vic, nez by bylo zdravo.

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229