HP laser Jet 5L

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pátek Březen 20 12:12:53 CET 1998

Daniel Prynych wrote:

> Ja mam tiskarnu  HP 4V a PS bez problemu udelal jsem to pdle knihy POUZIVAME LINUX

Ina moznost je stiahnut si printtool-3.27-1.noarch.rpm a
rhs-printfilters-1.44-1.i386.rpm z niektoreho mirroru redhatu 5.0.
Dalej musi byt k dispozicii : /bin/sh, /bin/bash, libc.so.6,
ld-linux.so.2, ghostscript >= 3.33, lpr >= 0.17, mpage >= 2.4.

Vymenovane rpm-ka rozbalit cez mc, (prip. podla HOWTO Rpm and
Slackware - to som niekedy skusal a fungovalo to, alebo cez alien
 - udajne by mohol fungovat - neskusal som).

IMHO tieto redhatovske nastroje by sa mali dat pouzivat v lubovolnej
distribucii linuxu a teda aj pouzit jednoduchu konfiguraciu nimi
podporovanych tlaciarni - je ich hodne. Hlavny konfiguracny program
printtool je TclTk skript.

Peter

---
Peter Ivanyi