Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pátek Březen 20 12:28:34 CET 1998

Pavel.Just na ais.cz (Pavel Just) writes:

> Navic jsou NT klasifikovane pouze standalone, t.j. _BEZ_ pripojeni do
> site. V siti je to kapitola sama pro sebe :-)))

Celkem by me zajimalo, co vlastne plati. Certifikaty udeluje ITSEC a
ta o Windows NT Server 3.51 tvrdi, ze F-C2 security ma i pri
zprovoznenem sitovani. Doslova:

WINDOWS NT Server provides these facilities extended to the network,
including centralised security management, multiple logical domains of
Workstations and Servers, domain-wide user account and accountability
policy, domain-wide global groups, restriction on logon hours, and
trust relationships between domains.

Mozna je v tom nejaky marketingovy figl, ktery jsem neprokoukl.
Protokol uvadejici technicke detaily testovani jsem nikde na siti
nenasel. (Jinak samozrejme klasifikace podle Orange Book nezahrnuje
sitovani, o tom velmi vagne pojednava Red Book). Je to sice off-topic
co se Linuxu tyce, ale nelibi se mi, kdyz se v konferenci uvadeji
nepresne informace, i kdyz o produktu, ktery se mi po technicke
strance nelibi a kterym pohrdam.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR