wu.ftpd-2

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pátek Březen 20 12:44:29 CET 1998

-----Původní zpráva-----
Od: Pavel Cech <cech na breclav.czech.net>

>Ja jsem to resil nasledovne:
>V /etc/passwd jsem udelal uzvatele:
>novak:c:1000:100::/home/./novak:/bin/true
>(pod grupou users = 100)
>pripsat jeden radek do souboru /etc/ftpaccess:
>(nekde pod radek, kde je email root na localhost)
>guestgroup users
>pokud chcete aby bylo mozno delat dir adt, pak je treba mit v adreseri, kam
>se udela chroot ( oznaceno /./ v polozce home directory v /etc/passwd )
musi
>byt adresare etc, lib atd jako jsou v normalnim anonymnim ftp (vetsinou
>/home/ftp/ )

Ja to resil podobne, s tim ze toho uzivatele ani nechrootuju v /etc/passwd,
ale
rovnou mu v /etc/ftpacces vypisu adresare (i podadresare) kam muze
uploadovat
- tzn. ze vys ho to ani nepusti.

Aby v tech adresarich mohl i prepisovat - musim mu to take povolit
prave ve ftpacces a dale dbat na spravne nastvaeni prav pristupu k tem
jeho souborum (chvili mi trvalo, nez to bylo ok - viz archiv konference).

Take musi v tom jeho home adresari byt staticky slinkovana ls
v adresari bin (napr kopie z /home/ftp/bin/ls) aby vubec videl vypis
toho co tam ma.

Jsem sice zacatecnik, ale snad ty me rady trochu pomuzou.

S pozdravem
Radek Andrs
radek na interdata.cz