Instalace Debian Hamm na pocitac se 4MB

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pátek Březen 20 14:32:18 CET 1998

On Fri, 20 Mar 1998, Jiri Masik wrote:

> mozna by byla pruchodne instalovat bo pouze ze 4 zakladnich disket a
> potom hned upgradovat na hamm, ale vyzkousene to nemam.

Jak to myslite? Jakych 4 zakl. disket? Myslite diskety z Debianu 1.3 (tech
je vic :-), nebo ktere? Jak se da jednoduse 1.3 upgradovat na Hamm? Redhat
ma upgrade, i kdyz toho jsem se vzdycky bal :-), v debianu jsem nic
takoveho nevidel. Jak se tam upgraduje distribuce?

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery