Nefunkcni diakritika u velkych pismen v X

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Březen 20 15:41:57 CET 1998

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:

> tohle bych vynechal (viz nize)

Pokud to vynecham, tak z ceske klavesnice v soffice a netscape nedostanu ani
ty male pismena s diakritikou ....

> cz? snad cs, ne?

Ano, to je chyba ktera je v nejake dokumentaci, ale stejne je to vse
prepsano tim LC_ALL ne? (Jinak mi nepomohlo ani to ze jsem zmenil na 'cs')

> problem muze byt, ze 1) rafinovane zrusi nastaveni LANG a vsechny LC_*
> (takovy program si pak zaslouzi muceni a smrt), 2) dela nejake divne
> kejkle, kvuli kterym se "forcedIM" nevytvori, i kdyz by mela (co pise s
> XLIB_FORCE_I18N_DEBUG=9?)

Nevim co se tam deje, kazdopadne s nastavenim toho DEBUG se nevypise nic ani
pri netscape, ani pri soffice ... pri spusteni napr. nxtermu se vse vypisuje
spravne ... Vidim do toho sice jen velmi mlhave, ale mam takove tuseni ze je
to tim ze tyto programy jsou staticky linkovany ... Pokud je to tim, tak by
bylo dobre najit zpusob jak vnutit cestinu i takovymhle prg ... pokud ne,
tak prosim zkuste nekdo prijit na to proc se to takhle chova ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---