Squid problem

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Březen 20 19:38:01 CET 1998

bravenec na optimit.cz pise:
: >
: > Neviete mi poradit, cim to moze byt sposobene ? Robi to dost casto (nemam
: > to odmerane, ale zda sa mi ze cca. kazdy druhy den) a je to dost
: > neprijemne, zatial som bol nuteny urobit skript, ktory sa spusta z cronu v
: > pravidelnych intervaloch a zistuje, ci bezi squid a v pripade ze nie, tak
: > ho spusti. Za riesenie problemu to vsak nepovazujem ...)
:
: Trochu lepsi nepad je poustet squid s /etc/inittab
:
	Jeste lepsi je poustet squid ze scriptu RunCache - ten umi
restartovat pripadny spadnuvsi squid a nektere veci navic. Hlavne
bych ale doporucil squid >=1.{1,NOVM}.20.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //