Yenya a cestina (was: Re: ADMIN: (long) Konference linux na muni.cz a Meta-FAQ)

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Sobota Březen 21 17:12:49 CET 1998

On 21 Mar 1998, Honza Pazdziora wrote:

> Ale ne, o tom to prece nebylo. Yenya psal, ze by rad, aby to delaly
> _vsechny_ sendmaily po ceste, se kterymi se clovek muze setkat. Nejde
> o Yenyu (nas sendmail zda se konverzi jaksi sam od sebe dela:
> id PAA19310), ale o to, ze konference by mela byt pristupna co

Jo, to je prave ten flag -8 v Mprogu jak jsem o nem psal. :-)

> nejsirsimu mnozstvi zajemcu, nejen Yenyovi, ktery si ten sendmail
> dokaze nakonfigurovat.

To nechapu, konferenci snad muze pouzivat kazdy kdo ma MIME-kompatibilni
ctedlo? Kdo nerozumi Quoted-Printable? Nebo vam vadi ze je to o neco
delsi nez osmibitove maily a kvuli tomu se vykasleme na cestinu radsi
uplne? Fakt nerozumim.

> Krome toho ale Milan navrhoval to zrusit od 1. 1. 2000, takze by bylo
> nejlepsi zacit se o tom bavit po rozchozeni cestiny v iXech, nekdy
> v rijnu 1999.

Ja bych to navrhoval zrusit mozna i driv.

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na vse.cz