Netscape (was: Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Sobota Březen 21 14:07:32 CET 1998

Ahoj!

> Kdepak, oni jen v honbe za miliony dolaru davaji zdrojak pod rozumnou
> otevrenou licenci.. :-)

Jeste ho nedali a licenci jeste nikdo nevidel.

> BTW, jak se tesite na 31.3.? Tesim se ze si budeme moci opravit bug pri
> zobrazovani Windows-1250 dokumentu..

Bojim se ze to, jestli to bude rozumna licence, se jeste uvidi... Ale
jinak ano, zdrojaky netscapu docela uvitam.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).