Spojeni LAN pomoci PPP

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Sobota Březen 21 21:14:28 CET 1998

Dobry den,

On 20 Mar 1998 20:04:49 +0100, Lubos Bohm <bohm na rak.radio.cz> wrote:
> lze spojit dve casti jedne site (s C adresou) pres PPP, aniz by jsem musel
> definovat masku podsite?

pokud si vzpominam, co mi ing. Peterka na matfyzu o sitich prednasel,
je spravna vec pro takovouto ulohu bridge. Jestli se mylim, tak se
panu ing. Peterkovi musim omluvit, mel jsem davat vic pozor :-)

I zadal jsem prikaz
	fgrep -i brid /usr/src/linux/Documentation/*
a objevil jsem, ze Linux umi bridging.
Mel bych poznamenat, ze mam jadro 2.0.33.
Nejprve nastavite v Code maturity level options, ze chcete, aby
se v menu objevily i nove ne zcela odladene veci, pak
v Networking options zapnete Bridging (EXPERIMENTAL).
Doporucuji precist prislusny Help, pravi se tam napriklad, ze
you'll need the bridge configuration tools available via ftp
(user: anonymous) from shadow.cabi.net.
Pak se prekompiluje jadro. Totez je nutno zadat na druhem pocitaci.

No a pak by to mohlo zacit chodit.
Pochlubte se v konferenci, jak to dopadlo.
						Hodne stesti,
							   Stepan