IP tunel nebo neco jineho?

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Neděle Březen 22 15:48:31 CET 1998

Dobry den,

Mam problem, ktery bych chtel resit, a tak se ptam, nevidel nekdo jiz
neco takoveho, abych nevymyslel vymyslene?

Popis problemu.

Na iternetu je nekde jedna sit, na kterou se normalne smeruje cely
adresni protor site. Ta sit je za linux smerovacem. Ja bych potreboval,
aby se jedna IP adresa presmerovala uplne jinam na internet do jine
site. Takze prestoze bych pouzil IP adresu nejakeho pocitace v siti
prvni, pozadavek by nakonec resil pocitac fyzicky umisteny v siti druhe.
Nevim jestli se mi povedlo problem popsat rozume. Ale doufam ze me
pochopite.
P.S. spojeni mezi prvni siti a pocitasem v druhe siti nemusi byt nijak
vzlast zabezpecene proti odposlechu (kryptovane)

Pokud nekdo tusi, kde bych o tomto problrmu neco nasel, prosim o
laskavou odpoved.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |