ANNOUNCE: vyroci-2.0 [Re: ANNOUNCE: narozky - narozeninovy upominac]

Michal Ludvig michal na ludvig.cz
Neděle Březen 22 21:02:45 CET 1998

> pro ty, kteri stale zapominaji na narozeniny a svatky svych blizkych
> jako ja, je tu jednoducha utilita vhodna do vlozeni do .profile
> a podobne. Vypisuje na konzoli svatky a narozeniny barevne odlisene
> dany pocet dnu dopredu.
> k dispozici na ftp://cml.sh.cvut.cz/pub/users/vojta/narozky.tgz

Ahoj,
zrovna jsem dodelal druhou verzi podobneho udelatka. Je to teda o poznani
vetsi obluda nez vyse zminene narozky, ale ma nektere vlastnosti navic:

Hlavne:
- umi pripominat nejen svatky/narozeniny, ale take jednorazove udalosti
  (jako treba: 20.6.1998 - zkouska z janevimceho) + celkem pohodlny editor
  techto polozek

Dale:
- ma volbu na spousteni se jen jednou denne
- obsahuje editor/mazac polozek
- umi upozornit i na "prosle" svatky & narozeniny (kdyz byl naposledy
  spusten jeste pred timto vyrocim)
- kazda polozka muze mit individualne nastaveno, jak dlouho predem chci
  byt upozornen
- a spoustu dalsiho...

Kde to roste?
ftp://medabeda.ludvig.cz/pub/vyroci/vyroci-2.0.tar.gz

Treba se to nekomu bude libit

Michal Ludvig