Z Linuxu do WinNT

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Březen 22 22:42:47 CET 1998

Prijemny den

Neviem, ci som najpovolanejsi, ale skusim ...

>ke svymu Internet provider na NTcka, co s tim?
>nepingaaa) a pak to spadne. Zminky ze pro WinNT potrebuji auth. pres PAP
>sem sice nasel, ale nejak mi to pripada jiny nez co tam popisujou.
Moj provider este pred krachom :-) mal sice Alphu s Unixom,
ale tiez pouzival PAP. Jediny problem je v uprave suboru
/etc/ppp/pap-secrets.
Sem treba zadat meno, adresu servera na ktory sa pripajam a heslo. Toto by
malo
stacit. A este jeden problem tu moze nastat. Pri pouziti chat netreba cakat
na meno
a heslo a zadavat ich tam, pri overovani pomocou PAP ich dostane priamo zo
suboru.
A malo by sa to dat aj lahko zistit, vytocte cislo minicomom a ak po
"dohode" modemov
nedostanete vyzvu login: a zacne sa len sprska divnych znakov spustilo sa
ppp.
Za spravnost nerucim, ale mne to takto chodilo.

>3) co delam spatne, kdyz chci spustit Dooma a monitor zacne akorat
>blaznive blikat a musim resetovat celej pocitac
To netusim, ale nestacilo by sa prepnut na textovu konzolu a killnut ho?

>Za vsechny rady predem velmi dekuji

Neni za co, dufam ze aspon cosi pomoze.

Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia