Squid problem

Lubos Vitek vitek na ns.intrak.tuke.sk
Neděle Březen 22 23:41:21 CET 1998

On Sun, 22 Mar 1998, Petr Simek wrote:

> A co treba: if ! ps -aux | grep squid | grep -v grep > /dev/null
>             then
>               restart_squid
>             fi

V pripade, ze na server ma pristup viac uzivatelov, odporucam pomocou
awk kontrolovat aj to, ci takto vygrepovany riadok z 'ps' obsahuje aj meno
uzivatela, pod ktorym sa spusta squid. Napr. ak ho spustam pod uzivatelom
'proxy', doplnil by som to grepovanie takto:

if ! ps -aux | grep -e squid -e proxy | grep -v grep > /dev/null

Ale k tomu mojmu povodnemu problemu - v dohladnej dobe asi upgradnem na tu
verziu 20, ale aj tak by ma zaujimalo, preco len tak z nicoho nic squid
scipne bez udania vazneho dovodu... V logoch okrem uz spomimanych hlasok
nic ine nebolo (ani pri vyssej DEBUG urovni).

						Lubos Vitek.

|	      student FEI TU Kosice, odbor Programove systemy          |
|		     systemovy administrator pre Linux                 |
|			email: vitek na intrak.tuke.sk                    |