Instalace RH5.0

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pondělí Březen 23 10:29:00 CET 1998

Libor Boldan wrote:

> Dnes jsem poprve skusil instalovat Linux (RH5.0) Z CD ke knize "Pouzivame
> Linux". Pouzil jsem novy disk Seageate ST31722A. Pokud jsem mel v BIOSu
> autodetekci, ta nastavila LBA a instalace zatuhla pri formatovani.
> Pokud jsem nastavil normalni adresovani tak to cele probehne a pri instalaci
> LiLo to nahlasi chybu (bez presnejsi identifikace) a mohu opravit moznosti.
> skousel jsem snad vsechno, ale bez uspechu.
>  Nesetkal jste se s ti nekdo?

Houby disk, to bude spis v BIOSu.

Na tendle disk sem instaloval RH5.0 bez potizi.
Typ disku nastavenej na autodetect, natvrdo zapnuto LBA.

Zkuste ho pak osolit pomoci /sbin/hdparm -c1 -m16 /dev/hda
v rc.local. (Z 3,81 MB/sec -> 6.53 MB/sec )

     pk