Linux a bezpecnost

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Březen 23 10:32:57 CET 1998

> V lynxu 2.8 je to opravene.. Nebo by melo byt. :-)

No, mozna budu vedle, ale nedavno jsem slysel, ze je v lynxu chyba, ktera
umoznuje treba remote vytvareni souboru, atd. A myslim, ze to neni zadny
/tmp. Takze ono to s tou opravenosti nebude az tak horky. :-)

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*