Instalace Debian Hamm na pocitac se 4MB

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pondělí Březen 23 08:02:02 CET 1998

On Fri, 20 Mar 1998, Milan Zamazal wrote:

>     PV: v debianu jsem nic takoveho nevidel. Jak se tam upgraduje
>     PV: distribuce?
>
> Vrazite CD do mechaniky (resp. pripojite se k siti, nachystate si
> hromadku disket, apod.), spustite dselect, stisknete nekolikrat Enter a
> je to hotovo.  Co jste si predstavoval jineho?

A automaticky se mi vyberou nove verze toho co jsem mel vybrane a
nevyberou toho co jsem mel nevybrane, vyresi se mozne kolize (treba s
ruznymi verzemi libc a pod)? Pokud ano, tak je to moc pekne. BTW, docela
by se mi libilo kdyby v dselectu slo jednotlive skupiny softwaru expandovat
resp. colapsovat, abych nemel pred sebou v podstate plain seznam nekolika
set (tisic) programu :-) Ale to asi zatim nejde, ze? Co bude umet to nove
rozhrani o kterem se tu mluvilo?

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery