Linux, Databaze a Win95

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 23 14:18:00 CET 1998

On 23 Mar 98 at 13:53, Dobias Ladislav wrote:

> Chtel bych se zeptat: jak je to s MySQL a cestinou (a tridenim)?
Umi tridit podle cestiny a take umi v prikazu select ignorovat velikost
pismen v podminakch type like a podobne.

> Funguje to tak, ze se to musi ukladat v ISO-Latin-2 aby to
> tridilo cesky? A na to musi byt nejaky specialni ODBC ovladac,
> ktery preklada ISO-L-2 <=> CP-1250? Nemate ho nekdo? Nebo jak se
> to dela?
Ano byl by na to potreba specialni ODBC ovladac, chtel jsem ho pred casem
udelat, ale nemel jsem SDK potrebne pro preklad ODBC a nekdo mi ho dodnes
dluzi poslat (nebudu jmenovat, ale mohl bys ho vzit sebou na cikhaj :-))

Preklad kodovani asi nebude potiz, spise bych se obaval toho, ze ODBC
ovladace sami tridi a zrejme bude nutne implementovat ceske trideni do
ODBC.

 > BTW:      S Accessem bude spolupracovat tezko neco
>
>    Delphi

No tady by to chtelo napsat BDE ovladac na to kit mam, ale zase to vypada
hrozne komplikovane :-(

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze vzpominek americkeho kovboje:
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel
prirozenou smrti.