mountd a nfsd mi nejde

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 23 15:11:06 CET 1998

On 23 Mar 98 at 14:48, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den.
>
> Po rebootu pocitace, ktery mel uptime asi 46 dni bez problemu mi najednou
> pri startu pise: mountd: unable to register; cannot recieve; connection
> refused nfsd to same. Dale jsem zjistil, ze nebezi portmap a kdyz ho
> spustim rucne, vise uvedeni daemoni ho shodi. Nejsem si vedom, ze bych
> menil nejak konfiguraci pocitace. Muzete mi, prosim, nekdo poradit kde
> hledat? /usr/doc/HOWTO/other-formats/html/NFS-HOWTO-*.html mi moc
> nepomohlo. Mam RH5.0. Diky za kazdou pomoc. Zdravi Jaroslav Honsa.

Musite upgradovat portmap na tu verzi co je v updates.

zdravim
dan
DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.