Linux, Databaze a Win95

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Pondělí Březen 23 15:10:31 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Petr Sturc wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> Mam nasledujici problem. V male firme udrzuji lokalni sit slozenou s
> Win95 masin. Napsal jsem nekolik databasovych aplikaci v Accesu.
>
> Bohuzel (nebo bohudik) nestabilita W95 a vecne problemy mne
> pomalu a jiste presvedcuji, ze je treba zmenit OS driv, nez mi
> vypadaji vsechny vlasy.
>
> Mam predstavu, ze bych zridil jeden nebo nekolik Linuxovskych
> serveru spravujicich database a tiskarny,  a ve snaze ponechat
> uzivatelum GUI  bych W85 degradoval na o trochu chytrejsi terminaly.
> Tedy se ptam:

> [...]
Jo shodou okolnosti jsem dneska prelejval data z Accesu do MySQL. Po
zprovozneni ODBC spojeni jsem si pripojil nekolik tabulek primo do
Accesovske databaze a pomoci vytvarecich dotazu krmil MySQL.
Access na NT 4.0 WS a MySQL na RedHat 4.2

	Petr Kadlec

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *
* pkadlec na usa.net               *