gzip: error

Pondělí Březen 23 17:04:12 CET 1998

ric na os3.os.ds.mfcr.cz (Richard Sputa) writes:

> gzip: stdin: decompression OK, trailing garbage ignored
> tar: Child returned status 2
> tar: Error exit delayed from previous errors
> Muzete mi nekdo rici co znamena ta chybova hlaska gzipu?
> Toto se mi stalo kdyz jsem provedl: "tar xzvf neco.tgz"
>
> Obcas se mi tato hlaska objevi, ale dekomprese je zda se ok.

Na konec archivu neco.tgz se pravdepodobne dostala nejaka DOSovina
napr. "^Z".

Priklad:
$ gzip f1.tar                    # Komprimace archivu
$ echo -e "\032" >> f1.tar.gz    # Pridani ^Z (obecne cehokoliv) na konec
$ zcat f1.tar.gz > /dev/null     # Varovani pri dekomprimovani

zcat: f1.tar.gz: decompression OK, trailing garbage ignored
$ echo $?
2                                # Exit kod je 2
$ tar zxf f1.tar.gz              # All in one ;-)

gzip: stdin: decompression OK, trailing garbage ignored
tar: Child returned status 2
tar: Error exit delayed from previous errors

Zalezi i na verzi taru, pouzil jsem 1.12. tar 1.11.8 nehlasi nic.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR