Akcelerovana OpenGL

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pondělí Březen 23 18:03:27 CET 1998

Martin Brachtl <brachtlm na sgi.felk.cvut.cz> wrote:
> Zdravim vsechny.
>
> Muze mi nekdo rici, jestli existuje kombinace graf.karta-Xserver,
> ktera ma hardwarove akcelerovanou OpenGL knihovnu (GLX?)?
>
> Diky za vsechny odpovedi.
> --
> ========================================================
>   Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
>   Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ
>                             \___________________________
>
>   e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
>   www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html

No, zatim ne. Bude existovat MESA na karty osazene GLiNT chipem, ale jeste to
neni k dispozici. Pise to nekdo v NASA a je to zminene v MESA FAQ.
Co ja vim, hodne vyrobcu Linuxoveho software (Metrolink, Accelerated X, Evans
and Sutherland) dali pred cca. dvema roky do prodeje OpenGL pro Linux
(softwarove) a kazdy z nich dodnes slibuje zdarma upgrade na hw akcelerovanou
verzi. Az bude hotova :-))

Druha moznost je pouzit kartu s 3Dfx chipem, na tu je uz MESA hotova. Ale
vzhledem k rychlosti a max. rozliseni 3Dfx se to hodi tak na pokusy.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *