Pocesteni LaTeXu pro RedHat

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Březen 23 18:25:33 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Stahl jsem pocestovaci balik LaTeXu pro RedHat z
>     ftp://ftp.muni.cz/pub/UNIX/linux/localization/cstex-linux/RPMS/
> Nainsalovalo se to hezky. Ale to je vsecko. Neumi to zkompilovat
> temer nic -- vypada to, ze je to naprosto zastarala verze LaTeXu
> z roku 1993, ktera se nerozumi s novymi baliky zbytku TeXu.
> Kde je mozne najit neco lepsiho? (MuTeX je az posledni reseni. :-)
>
> S diky
>
> Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/

Zkuste :
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/RPMS/*
Ja jsem s nim spokojen. Instalace je bez problemova a jsou tam i testy
spravne funkce. (Viz README.tetex v adresari vyse).
U toho "Vaseho" latexu jsem mel problemy a bylo treba
nejdrive puvodni latex smazat (jestli se nepletu - uz je to par let, co
jsem to instaloval).

Zdravi Jaroslav Honsa