Linux, Databaze a Win95

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Březen 23 20:04:58 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Honza Pazdziora wrote:

> [...]
> je pouzit pri kompilaci. Kompilovat musite tak jak tak, protoze
> default je ISO-8859-1/Svedstina. Ve standardni  distribuci je nyni
> ctype-czech.c, ktery je zalozeny na ISO-8859-2 tabulce, ale pokud ma
> nekdo cas a naladu, muze to prekonvertovat a nabidnout. Blizsi
> informace bud primo ctenim zdrojaku toho ctype-czech.c, nebo na
> http://www.fi.muni.cz/~adelton/l10n/.
>
> Ja nejak nyni nemam energii na to, abych to delal, mj. proto, ze na
> mem stroji Windoze nepadaji. Krome toho bych povazoval za dobre, aby
> se na ten zdrojak podivali i jini lidi, abych to nevedl uplne zcestnym

MySQL umi automaticky prevadet mezi kodovanimi, ktere mate prelozene v
souboru convert.cc pomoci prikazu SET OPTION CHARACTER SET.
V convert.cc jsou t.c. tabulky pro vsechna kodovani ktera jsou v cstools.
Takze po zadani tohohle prikazu vam MySQL automaticky konvertuje data do
vami zvoleneho kodovani.

Pomoci triradkoveho patche lze MySQL prinutit, aby se tohle delalo
automaticky pro vsechny/nektere klienty.

> Jinak mi prijde, ze i podle Subjectu, i probihajici debatou uz jsme
> trosku off-topic.

Asi ano.

---
Ondrej Koala Vacha