pripojeni Supra 336i pres komutovanou linku

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Úterý Březen 24 10:07:34 CET 1998

Dobry den,

On Mon, 23 Mar 1998, Zdenek Pizl wrote:

>  1. mam PC s linuxem a v nem PNP Supra 336i modem
>  2. chci ho rozbehnout po komutovany lince ( jake prekvapeni )
>
> otazky :
>
>  3. potrebuju pro to asi rozhrani sl0 ?? Ano/ne ??

Rekl bych, ze ne :-) zalezi na tom jakym protokolem chcete komunikovat.
Dnes je nejobvyklejsi ppp (tedy spis ppp0).

>     - mimochodem ifconfig mi nevypise :(

To je v poradku, rozhrani se konfiguruje az po navazani spojeni. Takze
ifconfig neco pise az jste pripojeny. Zkuste si precist v Network
Administrations Guide (treba na
http://www.cs.ruu.nl/pub/Linux/Documentation/LDP/, nebo kdekoli jinde kde
je mirror LDP) cast The Point-to-Point Protocol nebo jinou vhodnou. Dobre
je to popsane take v knize Linux Internet Server od Satrapy.

>  4. jakym zpusobem zjistim, na jakym ser. portu modem sedi ??

No nejspis tak, ze se podivate do ktereho konektoru jste ho strcil :-)
Byva zvykem, ze ten delsi je cua1 a ten kratsi cua0. Kazdopadne dobre
funguje program dip. Date /usr/sbin/dip -t, potom port cua1, term, a jste
v terminalove relaci na modemu. Muzete zkusit at jestli odpovi OK nebo ne.
Relaci ukoncite CTRL-] a dip prikazem quit (vrele doporucuji precist
manovou stranku :-)).

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery