UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Březen 24 10:40:40 CET 1998

----------
> Odesílatel: snajdr na pvt.net
> Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Předmět: Re: UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]
> Datum: 24. března 1998 9:49

> BTW: Nemusi se na vsechno jit hned silou ;-)
>
> Tohle ma vyresen PostgreSQL i MySQL. Maji svoje uzivatele, kteri
> nutne nemusi mit nic spolecneho s temi v /etc/passwd. Administrator
> databaze pak neni root, ale normalni uzivatel. Jenze to ma sve hacky.
> Ty hesla jsou sice v tech souborech delana minimalne pres crypt(),ale
> [...]

Jestli ma na kazdou tabulku zvlastni soubor, tak nemuze zarucit bezpecnost, vse ma byt v jednou souboru, ktery je pripadne delen na vice (pokud je to vubec nutne) ale to si provadi databaze dle svych pravidel. Pak tezko neco vymenite.
Dan