Mam problem s nabutovanim linuxu po instalaci...

Úterý Březen 24 16:43:31 CET 1998

Roman.Bobal na horry.cz (Roman Bobal) writes:

>     stala se mi takova vec. Kdyz jsem nainstaloval RedHat 5.0 a pote jsem ho
> rebootnul, tak mi to nahodilo jenom LI a to bylo vsechno. Instaloval jsem to
> na SCSI HDD, ktery ma 2GB. Prosim pomoste mi...diky

V tomto pripade se uspesne zavedl a premistil primarni zavadec ("L").
Pak se "uspesne" nahral sekundarni zavadec (z /boot/boot.b), vypsalo
se "I" a sekundarni zavadec se spustil. V teto chvili to zatuhlo.

Po spusteni sekundarniho zavadece se ma vypsat dalsi "L". To, ze se
nevypsalo, znamena, ze se nahralo a spustilo neco jineho, nez
sekundarni zavadec (proto to zatuhlo).

Dokumentace k LILO uvadi, ze obvyklou pricinou je spatne definovana
geometrie disku (pocet cylindru/hlav/sektoru), pripadne premisteni
souboru /boot/boot.b.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR