WANTED: FAQ linux na muni.cz

Snek s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz
Středa Březen 25 07:08:42 CET 1998

snajdr na pvt.net wrote:

> [...]

Neco takoveho jsem chtel jiz loni. Bohuzel to viselo na povoleni
CGI scriptu u meho providera. Jiz mam povoleny CGI a tim padem
budu hledat nejake rozumne CGI rozhrani pro doplnovani FAQ
teto konference "autorizovanymi" spolupracovniky.

Momentalne stradam to co mne zaujme do textaku a casem to hodim
na LINUX-CZ.

Pokud nekdo ma zajem na tom spolupracovat a nebo nejaky napady,
tak se prosim vas obrate na muj e-mail.

> Naopak, to je nutna podminka, aby FAQ splnily svuj ucel.  Ignorovanost
> nekde se valejicich dokumentu je velmi vysoka.

Tomu lze zabranit vybudovanim centralniho informacniho zdroje
ceske dokumentace na Linuxu a fulltextoveho vyhledavani na nem.
Snad pristi mesic bude jiz v provozu dlouho slibovany Glimpse
na LINUX-CZ. A pak snad i fulltextove vyhledavani v ramci eternich
URL z LINUX-CZ.

S pozdravem Snek.

P.S. Momentalni spise nefuncni FAQ najdete na
     http://linux-cz.inecnet.cz/ftp/FAQ
     http://linux-cz.inecnet.cz/www/faq

--
| Snek      mailto:snek na www.alla.sk    |