Joliet/FAT32/NLS patch

Borek Lupomesky lupomesk na ujep.cz
Středa Březen 25 11:43:42 CET 1998

   Dobry den,

   Tak jsem se znovu pokusil patchnout 2.0.33 tak, aby umela vyse uvedene.
Musim bohuzel konstatovat, ze ten patch proste nefunguje - a nebo delam
neco spatne. Po aplikaci na cisty 2.0.33 se jednak objevi 1 reject
(fs/vfat/namei.c) a pak kdyz dam make (menu)config, tak uplne zmizi z
dostupnych filesystemu vfat a fat. Patch jsem aplikoval takto:

cd /usr/src/linux-2.0.33
patch -p1 <../fat32_joliet_nls_patch-0.2.9

   Co delam spatne?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========