Problem s instalaci sitove karty...

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Březen 25 13:14:42 CET 1998

    RB: Cuz vsichni, poradte mi, jak se dostanu do konfigurace site (v
    RB: konzole), abych mohl rozjet sitovou kartu. zkousel jsem
    RB: netconfig...atd. a to si nesedlo....diky...

Dobry den,

Uprimne receno, vas mail je dost nekonkretni. V subjectu je napsano "Problem s
instalaci zvukove karty", ale z textu by spise vyplyvalo, ze nevite, jak
nakonfigurovat sit.  Dalsi informace (jako napr. jakou pouzivate distribuci -
RedHat, Debian, Slackware) nejsou uvedeny.

Takze jen nasmerovani (pokud se skutecne jedna o konfiguraci parametru site):

RedHat: zeditovat soubory
	/etc/sysconfig/network
        /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

Debian: zeditovat soubor
	/etc/init.d/network

To vse za predpokladu, ze jadro vidi sitovku. Jinak bude mozna nutne
prekompilovat jadro nebo si pohrat s nastavenim parametru pro prislusny modul
sitove karty.

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.