Navrh na zmenu MetaFAQ

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Středa Březen 25 13:42:37 CET 1998

Pred nekolika dny jsem zde navrhoval, aby z MetaFAQ byla k 1. 1. 2000
vypustena vsechna ustanoveni zakazujici pouzivani cestiny v teto
konferenci.  Tento navrh jsem myslel naprosto vazne.  Nezaznamenal jsem
vsak zadnou odezvu, s vyjimkou jedineho mailu na moji soukromou adresu,
kde bylo navrhovano (nevim, nakolik vazne:-), aby se zde cestina zacala
pouzivat okamzite.

Prehledl jsem neco nebo to mam chapat ve smyslu mlceni znamena souhlas?
V druhem pripade prosim spravce konference, aby ucinil prislusna
opatreni.  Dekuji.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a