cestina (opet ;) a delsi)

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Středa Březen 25 13:51:52 CET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Milan Zamazal wrote:

> Priklad: Po vypusteni kazde nove verze XFree nekolik lidi nezavisle na
> sobe zbastli nejakou podporu pro ceskou klavesnici.  Vysledek: Jsme tam,
> kde pred ctyrmi lety -- ceska klavesnice v XFree nefunguje.  Kdyby se
> misto toho nasel jeden clovek, ktery by to jednou udelal poradne a
> navazal kontakt s XFree, stalo by to v souctu daleko mene casu a ceskou
> klavesnici bychom v XFree jednou pro vzdy meli.

Je to velka pravda. Na CeBITu jsem mluvil na toto tema s prezidentem
RedHatu (RH5.1 uz bude internacializovany, bude umet nemecky, spanelsky,
......a co ja vim co jeste), lidma od Caldery a S.u.S.E. Vsichni mi jasne
rekli, ze pokud dodame katalogy a lokalizacni veci, ze je OKAMZITE zaradi
do svych distribuci. Mam e-maily na vsechny klicove maintainery. Jen jim
nemam co poslat :-((((

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz