stehuji se na Linux, jsem zacatecnik, mam problem ...

Jan Povolny inpov na fce.vutbr.cz
Středa Březen 25 13:10:04 CET 1998

Dobry den,

kde stahnout SO4? Napada me www.stardivision.de, nic vic. Ja to mam na
CD, mozna bych to mohl nekde vystavit, ale jen na chvili.

Jinak i v RH 5 je nutne preplesknout libc novejsi knihovnou z contribu,
jen si davejte pozor na to, ze v RH5 uz se libc nenachazi na standardnim
miste , ale v adresari /usr/libc-aout/ nebo tak nejak, nemam to pred
sebou.

Jan Povolny

E-mail: inpov na fce.vutbr.cz
WWW: http://www.fce.vutbr.cz/~inpov - Domovska stranka